torsdag 3 april 2008

Intryck På stan

Jag höll på att skicka ett Staffan Valdemar Holm-mejl (innebär att man sitter mitt i natten/tidigt på morgonen, blir upprörd över något och skickar ett mejl lite för snabbt) till Thorbjörn Larsson på Dagens Nyheter när jag skannade igenom nya tappningen av På stan-bilagan.

En ny avdelning är införd, nämligen Sport. Varför måste sport vara kultur och kultur sport? Men, så konstaterar jag att På Stan kallar sig själv en Stockholmsguide och då ingår förstås sport lika väl som shopping och restauranger. Som tur är Bengt Ohlsson kvar, säger vi Bengt Ohlsson-läsare. Så jag lugnade ner mig och somnade om. Fast, känns sida upp och sida ner med tryckt kalendarieinformation helt rätt i en tidning 2008...? Räcker det inte med att ha det på sajten?

Inga kommentarer: