fredag 20 augusti 2010

Snabbrapportering i radio


Peder Gustafsson och Melinda Wrede från Radio Stockholm håller på och intervjuar mig för fullt, i solskenet, i direktsändning. Och jag fick berätta både om ombyggnationen av våning Plattan, men också om vår stora Indiensatsning under hösten (några av godbitarna finns här, många fler kommer) med konst, film, mode, debatter, musik, författarprogram, dans och klubb - allt kring Indien.

Men på grund av vaktparad, brand på Hamngatan och allmän trafikkaos i city blev sändningstiden kortare, så hann jag inte - och då pratar jag ändå väldigt fort - berätta om höstens valvaka med ståuppkomiker, författarbesök av Erica Jong och Philip Pullman, livesändningarna från Metropolitanoperan på vår biograf, streetdansfestivalen på Lava nästa vecka och allt annat som händer hos oss i höst. Så det gör jag här istället.

Inga kommentarer: