lördag 25 september 2010

Bra böcker och bra skor




Förutom en packe nya böcker så reser jag från Bokmässan i Göteborg uppfylld av möten, samtal och intryck.

Jag tar också med mig hem några konkreta utvecklings- och samarbetsprojekt. Det är verkligen ett oslagbart ställe att träffa nya och gamla branschbekanta eftersom "alla är där".

Birgit Nilsson hävdade ju att för att bli en bra operasångare krävdes till 95 % bra skor. Samma sak gäller för mässbesök, kan jag meddela.

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Mia sa...

Bekväma skor hjälper inte. När man stått, gått och köat i cirka tio timmar hjälper inte ens de plattaste av skor mot värken i trampdynorna. Aj!

Axlarna har ju också mått bättre. Heck, det är ett mindre träningspass att ta sig igenom bokmässan.

Höjdare för mig var Alain Mabanckou som jag även lyckades få en riktigt bra pratstund med. Själv?