torsdag 10 juni 2010

Min dag i bilder

Nån hade varit snäll och lämnat kvar kaffe i personalköket när jag kom på morgonen.

Jag skrev på samarbetsavtalet med Pride, inför sommarens festival.

Jag hann kolla igen den jättemängd med pressklipp, som kommit om Jens Assurs succéutställning "Hunger".

Hade flertimmarsmöte med ledningsgruppen om strategi och organisation.

Beundrade Kulturhusets bidrag till kärleksveckorna: kondomer, med devisen "Kärlek är kultur". Finns att hämta för var och en av våra besökare runt om i huset.

Hade nytt möte, nu med representanter från Handikapprådet om tillgänglighetsfrågor.

Och så har jag hunnit med att inviga en ny utställning, den tredje på kort tid: om den italienske designern och konstnären Ettore Sottsass, som revolutionerade möbelkonsten.

Ja, så här såg min torsdag den 10 juni 2010 ut.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: