fredag 26 mars 2010

Tulpaner, vykort och Facebookfans


Min turné på olika personalmöten fortsätter. Jag var hos Lava tidigare, och i morse var det dags för marknadsenhetens veckomöte. Här är marknadsförare Tina Karneus, grafisk formgivare Henrik Löfgren och dekoratören Peter Sterzenbach. Och lämpligt nog råkade jag pricka in det veckomöte där vår snart födelsedagsfirande dekoratör Peter uppmärksammades med tulpaner och tårta!

Marknadschefen Charlotte Gateau höll i mötet och kunde berätta att vi på ledningsgruppen nu har beslutat att det numera alltid ska vara fri entré för medföljare till funktionshindrade personer. Sen gick hon laget runt där alla fick berätta om aktualiteter: vi har haft uppstartsmöte med andra kulturinstitutioners marknadsförare för att samordna aktiviteter inför Kulturhusets Indien-satsning i höst, upplägg av vår sommarkampanj börjar ta form, wordmallar är framtagna med rätt grafisk profil, nya trycksaker på engelska behövs tas fram, de nya vykorten med Kulturhusetmotiv säljer som smör, vi har nu 353 medföljare på Twitter och snart 2.000 fans på vår Facebooksida och mängden pressklipp från landets tidningar om Kulturhuset är enorm just nu!

Inga kommentarer: